جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S22   گلکسی S22 الترا   قاب اسپیگن گلکسی اس 22 الترا | Spigen Neo Hybrid Case Samsung Galaxy S22 Ultra

قاب اسپیگن گلکسی اس 22 الترا | Spigen Neo Hybrid Case Samsung Galaxy S22 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب اسپیگن مدل Neo Hybrid
مناسب برای Samsung Galaxy S22 Ultra
لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش
لبه های نرم و منعطف از TPU برای محافظت کامل گوشی در برابر سقوط و ضربه
دارای بامپر پلی کربناتی برای محافظت بیشتر از لبه ها و نقاط حساس به ضربه
دارای استانداردهای نظامی در برابر سقوط از ارتفاع
پشتیبانی کامل از شارژ بیسیم و شارژ معکوس
عدم لغزش در دست و عدم جذب اثر انگشت
ساختار دو لایه PC و TPU
ساخت کره جنوبی


قاب اسپیگن مدل Neo Hybrid برای Samsung Galaxy S22 Ultra

قاب مدل “Neo Hybrid” اسپیگن یکی از پر فروش ترین مدل های عرضه شده این برند می باشد که همانند سایر قاب های اسپیگن علاوه بر ظاهری زیبا و شکیل به خوبی از گوشی در برابر ضربه و فشار محافظت خواهد کرد. قاب اسپیگن گلکسی (Spigen Neo Hybrid Case Samsung Galaxy S22 Ultra) از دولایه پلی کربتات و TPU تشکیل شده است.



طراحی Neo Hybrid
در انتخاب یک قاب مناسب علاوه بر میزان کیفیت قاب برای محافظت از گوشی، ظاهر آن نیز باید مورد پسند باشد. Neo Hybrid از آن دسته قاب محافظ‌هایی است که هر دو فاکتور را داراست و می تواند انتخاب بسیار خوبی برای محافظت از گوشی “Samsung Galaxy S22 Ultra” باشد.

قاب نئو هیبرید از دو لایه PC و TPU تشکیل شده است که علاوه بر مقاومت بالایی که دارد، از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است. این قاب محافظ تمامی سطح گوشی از قبیل قاب پشتی، لبه بالایی، لبه پایینی و … پوشش می دهد که باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به گوشی می شود.


دارای استانداردهای نظامی

به مانند اکثر قاب های اسپیگن، قاب Neo Hybrid نیز دارای استانداردهای نظامی می باشد؛ بدین ترتیب که این قاب مراحل تست سقوط از ارتفاع های مختلف را با موفقیت گذارنده و می توان برای محافظت از گوشی به آن اعتماد کامل داشت.



سازگار با شارژر وایرلس و شارژ معکوس
قاب اسپیگن گلکسی (Spigen Neo Hybrid Case Samsung Galaxy S22 Ultra) کامل با شارژرهای وایرلس سازگار است و هیچگونه محدودیتی برای استفاده از این شارژرها وجود ندارد.

همچنین این قاب با تکنولوژی شارژ معکوس نیز سازگاز است و برای استفاده از این قابلیت لازم نیست قاب را از گوشی جدا کنید.



محافظت از لنز دوربین و صفحه نمایش در برابر خط و خش
گلکسی S22 الترا دارای چند لنز دوربین می باشد که قطعا حساس ترین قسمت های گوشی می باشند. لبه های برجسته در اطراف پنل لنزهای دوربین و صفحه نمایش از ایجاد خط و خش در زمان قرار گیری گوشی بر روی سطوح مختلف جلوگیری می کند.

ضمانت اصالت محصولات اسپیگن
محصولات عرضه شده اسپیگن در شیناتو دارای ضمانت اصالت و اورجینال بودن کالا توسط شرکت تجارت پاسارگاد می باشند. اسپیگن به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری کمپانی اسپیگن کره جنوبی در ایران مفتخر است تمامی محصولات را با ضمانت اصالات و سلامت عرضه نماید.



برنداسپیگن
مناسب برایGalaxy S22 Ultra
سایر ویژگی هاپشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, سبک و باریک, عدم تغییر رنگ و زرد شدن, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر خط و خش, مقاوم در برابر ضربه
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن گلکسی اس 22 الترا | Spigen Neo Hybrid Case Samsung Galaxy S22 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط